Blynai be pieno, kviečių ir kiaušinio

Kai norisi blynų, o negali kiaušinių, kvietinių miltų bei pieno produktų, išeitis tikrai yra.

Kiekis 3-4 asmenims. Jei šeimoje yra paauglių – tada visų dalių reikės daugiau.

250 gramų avižų miltų
Pakuotė minkšto tofu, tai sojos pieno sūris. Svarbu, kad minkštas būtų, jis puikiai suriša miltus. Be to, turi idealiai pasisavinamų baltymų ir suteikia sotumo. Rasite visose didelėse parduotuvėse, dažniausiai pieno skyriuose.
650 ml avižų pienas
Žiupsnelis vanilės
Žiupsnelis druskos ir nerafinuoto cukraus

Kepiau blynus vaflinėje keptuvėje. Nesu tikra kaip jūsų vaikams, bet maniškiams, jei tik atrodo kaip vaflis- viskas skanu, nors blynai buvo tikrai kitokio skonio. Tik pabaigę klausė kada vėl kepsime tokius blynus. Reiškia pavyko puikiai.

Valgėme su namine obuolių tyre,  idealiai tiktų keptas obuolys ar trintos uogos su saldžiu vaisiumi. Šių blynų galima ir sūresnė versija. Aš tikėjausi, kad man liks kitai dienai į darbą pasiimti vietoje duonos, deja – vaikai suvalgė viską, iki paskutinio kąsnelio. 🙂

Jei norisi saldesnio varianto, galite idėti pasirinktinai bananą, tarkuotų morkų ar moliūgo. Visi variantai tinka. Mums saldumo pakako iš mano mamytės pagamintos šviežios obuolienės.

Skanaus ir jums.

Sertifikuota mitybos specialistė
Studijos „Sulieknėk sveikai“ vadovė

Leave us a comment